Radyo E-concon

♫♫♪♪♫♫♪♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♪♪♫♫♪♪♫♪♪♫♫♫♪♪..Radyo E-concon'u dinlemek için tıklayınız..♪♪♫♫♫♪♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♪♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫

22 Haziran 2011 Çarşamba

Hallö Welt-Eray

Blogun ecomics world'e selam yollamasından çıkarak iktisatla ilişiği olan insanlara sesleniyor, geri kalan insanları hor görüyor, aşağılıyor hatta irite oluyorum. yok yok olmuyorum. ama azcık kaşlarımı çatıyorum onlara.  siz ekoncanlara da gelince... girdiğiniz bu yolda, gösterdiğiniz hedefe, durmadan yürüyeceğinize ant için(Galip:1933,Andımız) yoksa walla birinci sınıftan çıkamazsınız yukarıya. zaten o birinci sınıf da ne lanet bişeydir. bölümün en kolay dersleri birinci sınıfta verilir ama o birinci sınıf okulun en zor yılıdır. lise kafasıyla okula gelirsin, hazırlıkta yatmaya alışırsın ve hooop karşında duran "elasticity" konusu bile-ki birinci sınıftaki çok kolaydır- aşılmaz dağlar olur dizilir karşına. o yüzden birinci sınıfa dikkat!
Farzedelim birinci sınıfta dikkat etmediniz de kaldınız. hımmm... iyi bok yediniz efenim. o boku ben de yedim, iyidir bilirim. birinci sınıfta kalmak, 2de, 3de kalmaya benzemez. birinci sınıf dersleri her dönem açılmaz. yani kaldıktan bir dönem sonra elinizde iki dersle kalıverirsiniz. kaldıklarınızı alamadığınız halde. böylece hem kaldığınız dersler, hem de yeni dönemde alamadığınız 5 ders götünüze kaçar(HİİH göt dedim). ha bu durum odtü için geçerli. diğer universitelerde 40 dakikalık test sınavların olduğunu duyup kahroluyoruz. Neyse efenim demem o ki birinci sınıfta kalırsanız okulu zamanında bitirebilmek için verdiğiniz çaba, normal bir öğrenciyi ODTÜ'den 3.5 yılda mezun eder. Yani işin özü, diyorum ki birinci sınıfta kalmayın!
Kalmamanın yollarına gelince. derslere gidin, çalışmanız gereken yerlere liseli gibi değil, her bir terimi, her bir konuyu tamamen öğrenmeye yönelik çalışın.
hadi kendinize iyi bakın. öptüm bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder