Radyo E-concon

♫♫♪♪♫♫♪♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♪♪♫♫♪♪♫♪♪♫♫♫♪♪..Radyo E-concon'u dinlemek için tıklayınız..♪♪♫♫♫♪♪♪♫♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫♪♫♫♪♪♫♫♫♪♪♫♫

20 Haziran 2011 Pazartesi

SELAM DÜNYALILAR-Gözde

Aycik'e katılmamak elde değil tabi...Odtü hepimizi yedi bitirdi sağolsun. Ama tabi biz artık işin zevk alma kısmına terfi ettik :P O yüzden sıkıntı yok diye düşünüyorum.
Elif Hoca maşallah 3.sınıfımıza damgasını vurdu. Bu hanımdan 3 adet ders almış bulunmaktayım. Ama kendisini hala anlayamadım sanırım. Bir dersinde sınavdan 102 aldım AA gelmedi ders :S başka bir dersinde finalde 25 puanlık yer yaptım sadece ilk sınavımda o kadar yüksek değildi mesela tamam kesin kalacağım diye bekliyorum dd gelmiş arkadaşlar. Tabi durum öyle olunca arada kalmış olan 3. derse hiçbir anlam veremiyorum doğal olarak. Kendisi benim için sır bir insan olarak kalacak şimdilik. Kendisini Türk psikiyartrlarına emanet ediyorum...
Tabi siz bilmezsiniz benim başımda başka garip dertler de var. Bir yandan siz Ekoncanlardan fiziksel olarak uzakta geçireceğim bir kaç ayın gerginliği üzerimde bir yandan da başka bir ülkede yaşayacak olmamamın heyecanı, korkusu, sevinci, mallığı, telaşı, mutluluğu, hüznü ....vb. kısaca kalp kalp kalp kalp bir moddayım. Artist misin bunları niye bize anlatıyorsun olan var olmayan var gibi de düşünebilirsiniz tabi. Ama benim söylemek istediğim şey başka...Geçtiğimiz günlerde İsveç'teki üniversitemin bana gönderdiği kabul mektubunu ODTÜ Çarşının tuvaletinde kaybettim. İnsan böyle bir ruh hali içindeyken böyle şeyler yapabiliyormuş bunu da görmüş olduk. Herkese ibret olsun halim öyle leyla leyla dolaşmayın başınıza böyle şeyler gelince tamam mı...Bir de böyle bir şey bulmuş bir tanıdığınız varsa söyleyin benimle hemen temasa geçerse çok mutlu olurum. Şu an sıkıntılı bir durumda değilim ama o kişi benimle temasa geçerse dünyada iyi insanların yaşadığına    dair inancım artmış olur iyi olur diye düşünüyorum o açıdan...
Önümüzdeki hafta bir takım işlerimi halletmek üzere tekrar Ankara civarında olacağım. Benimle görüşmek isteyenlerle görüşebiliriz sonra bir kaç ay olmayacağım  ekoncan dünyasına dair gelişmeleri İsveç'ten bildireceğim bilginiz olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder